Сектор предузетниства Привредне коморе Србије организује још једну у низу бесплатних онлајн радионица за предузетнике, овога пута на тему ”Савремена пословна комуникација”.

Циљ одржавања обуке је јачање капацијтета Општих удружења предузетника  која подразумева континуирано унапређење постојећи и стицања нових знања.

Онлине радионица биће одржана у среду 27.априла са почетком у 11 часова. Пријаве на имејл preduzetnik@pks.rs

У наставку можете пронаћи агенду радионице.

За сва додатна питања смо вам на располагању.

Stručna služba Privredne komore Beograda (Komora glavnog grada)-PKB Nataša Krneta
Samostalni stručni saradnik za preduzetništvo

Т: +381 11 26 42 088
М: +381 69 477 0777 | F: +381 11 26 42 029
Е: natasa.krneta@pks.rs
Kneza Miloša 12| 11000 Beograd | pks.rs

AGENDA ONLINE RADINONE

“SAVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA” – 27.04.2021. od 11,00 casova

  1. – Osnove savremene komunikacije, komunikacijska pravila i metode

    – Komunikacijski stilovi, vrste komunikacije

    – Uspostavljanje Rapport-a u komunikaciji (Leading, Pacing, Mirroring)

  1. – Verbalna i neverbalna komunikacija

     – Određivanje kom komunikacijskom stilu pripadamo i koje su prednosti i nedostaci svakog stila, kao i kako da se razumemo sa sagovornicima koji govore drugačijim stilom

    – Asertivna komunikacija

    – Principi asertivne komunikacije

    – Tehnike asertivne komunikacije

  1. – Principi asertivne komunikacije

    – Greške u komunikaciji, logičke greške, kako ih izbeći

    – Na koji način se postaviti prema logičkim greškama koje sagovornici koriste u komunikaciji

  1. – Manipulacija u komunikaciji

    – Alati koje koristimo da manipulaciju prepoznamo

    – Alati koje koristimo da se sa manipulacijom nosimo

  1. – Nesporazumi i konflikti

    – Alati za ponašanje sa konfliktnim osobama

    – Tehnike komunikacije u konfliktu

  1. – Pregovaranje, osnove i pravila

    – Tehnike pregovaranja i njihova praktična primena

    – Uticaj i ubeđivanje u komunikaciji

  1. – Feedback kao komunikacijski alat

    – Vrste feedback-a

    – Kako pravilno davati i primati feedback

  1. – Komunikacijski i poslovni bon ton u savremenom poslovanju

    – Prezentacija i javni nastup

  1. Psihološke igre u komunikaciji